Legal.geLegal.geLegal.ge
სპეციალისტებიბიბლიოთეკაბლოგი
მეტი
ჩვენ შესახებფასებიკონტაქტი
LegalTools
ანგარიში იტვირთებაშესვლა
ჩვენ შესახებსპეციალისტებიბიბლიოთეკაბლოგიფასებიკონტაქტი
LegalTools
ანგარიში იტვირთებაშესვლა
Legal.ge

საქართველოს იურიდიული პლატფორმა.

ჩამოტვირთეთ App Store-დანLegal.ge iPhone-ისთვის

სწრაფი ბმულები

  • ჩვენ შესახებ
  • სპეციალისტები
  • ღია დავალებები
  • სერვისები
  • კანონები და კოდექსები
  • კომპანიები
  • ორგანიზაციები
  • ივენთები
  • ბლოგი
  • კონტაქტი

სამართლებრივი

  • იურიდიული ბიბლიოთეკა
  • კონფიდენციალურობა
  • წესები და პირობები
  • ქუქი-ფაილების პოლიტიკა

კონტაქტი

contact@legal.ge+995 551 911 961გჭირდებათ იურისტი? იპოვეთ სპეციალისტი

თბილისი, საქართველო

© 2026 Legal.ge. ყველა უფლება დაცულია.

Made with in Georgia

სამართლებრივი ბიბლიოთეკა
ძებნა კანონები თემები ლექსიკონი
სამართლებრივი ბიბლიოთეკაგადასახადების ადმინისტრირების შესახებმუხლი 69

გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ

მუხლი 69. ექსპორტში ან ტრანზიტში მოქცეული საქონლის გადაზიდვის და ამ გადაზიდვასთან უშუალოდ დაკავშირებული მომსახურების გაწევის დღგ-ისაგან გათავისუფლება

რედაქცია №397 კონსოლიდირებული · 4 აგვ. 2026

გჭირდებათ რჩევა ამ მუხლთან დაკავშირებით?

აღწერეთ თქვენი საკითხი

თავი XVIII. დღგ - ის ჩათვლა მუხლი 72. დღგ - ის ჩათვლის მიღების წესი 1. თუ საქონელი/მომსახურება გამიზნულია ან გამოიყენება დღგ-ით დასაბეგრი ოპერაციის განხორციელებისთვის, გარდა ჩათვლის უფლების გარეშე გათავისუფლებული დასაბეგრი ოპერაციებისა, დასაბეგრ პირს უფლება აქვს ჩაითვალოს: ა) საქართველოს ტერიტორიაზე სხვა დასაბეგრი პირისგან ამ საქონლის/მომსახურების შეძენისთვის გადახდილი/გადასახდელი დღგ; ბ) ანაზღაურების სანაცვლოდ საქონლის მიწოდებად ან მომსახურების გაწევად, განხილულ ოპერაციებთან დაკავშირებით გადასახდელი დღგ; გ) საქონლის იმპორტისას გადახდილი/გადასახდელი დღგ; დ) უკუდაბეგვრის წესით დაბეგვრის შემთხვევაში დარიცხული დღგ.

2.გარდა ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, დასაბეგრ პირს უფლება აქვს ჩაითვალოს საქონლის/მომსახურების შეძენაზე ან შექმნაზე გაწეულ ხარჯთან დაკავშირებული დღგ-ის თანხა, თუ საქონელი ან მომსახურება გამოიყენება: ა) საქართველოს ტერიტორიის გარეთ მომსახურების გაწევისთვის/საქონლის მიწოდებისთვის; ბ) დღგ-სგან ჩათვლის უფლებით გათავისუფლებულ ოპერაციებში; გ) ფინანსური მომსახურებისთვის/ოპერაციებისთვის, თუ მომხმარებელი საქართველოს ფარგლებს გარეთაა დაფუძნებული, ან თუ ეს ოპერაციები უშუალოდ არის დაკავშირებული საქონელთან, რომელიც საქართველოდან უნდა იქნეს ექსპორტირებული. დ) საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 160-ე მუხლის მე-7 ნაწილით გათვალისწინებულ ოპერაციებში.

3.დასაბეგრ პირს უფლება არ აქვს ჩაითვალოს: ა) დღგ, თუ იგი არ არის რეგისტრირებული დღგ-ის გადამხდელად; ბ) იმ საქონელზე/მომსახურებაზე (გარდა ძირითადი საშუალებებისა) გაწეული ხარჯის ღირებულებაზე მიკუთვნებული დღგ-ის თანხა, რომელიც დასაბეგრი პირის მიერ დღგ-ის გადამხდელად რეგისტრაციამდე პერიოდში გამოყენებულია დასაბეგრ ოპერაციებში; გ) სოციალური მიზნით ან გასართობი ღონისძიებებისთვის გაწეული ხარჯის ან წარმომადგენლობითი ხარჯის ღირებულებაზე მიკუთვნებულ დღგ-ის თანხა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ასეთი ღონისძიებების ფარგლებში განხორციელებული საქონლის/მომსახურების მიწოდება იბეგრება დღგ-ით (ამ პირის ეკონომიკურ საქმიანობას წარმოადგენს); დ) იმ საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურით, რომლებიც არ იძლევა საქონლის/მომსახურების გამყიდველის იდენტიფიცირების საშუალებას ან არ არის გამოწერილი საქართველოს საგადასახადო კანონმდებლობით დადგენილი წესით. ე) საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურით, რომელშიც ასახული დასაბეგრი ოპერაციის განხორციელების კალენდარული წლის დასრულებიდან გასულია 3 წელი. თუ დღგ-ის ჩათვლა განხორციელდა დასაბეგრი ოპერაციის განხორციელებიდან მე-3 წელს, დასაბეგრ ოპერაციაში მონაწილე მხარეების მიმართ (ამ ოპერაციის ფარგლებში) საქართველოს საგადასახადო კოდექსის მე-4 მუხლით განსაზღვრული პირველი, მე-3 და მე-5 ნაწილებით ხანდაზმულობის ვადა 1 წლით გრძელდება. ამასთანავე, დღგ-ის ჩათვლა ხორციელდება, არაუგვიანეს ამ უფლების წარმოშობის წლის ბოლო საანგარიშო პერიოდის შესაბამისი დეკლარაციით (მათ შორის, შესწორებული დეკლარაციით); ვ) საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურით, რომელიც ასახავს ფიქტიურ გარიგებას ან უსაქონლო ოპერაციას. მუხლი 73. დღგ - ის პროპორციული ჩათვლის მიღების წესი 1. თუ საქონელს ან მომსახურებას დასაბეგრი პირი იყენებს როგორც ოპერაციებისთვის რომელზეც აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება, ისე ოპერაციებისთვის, რომელზეც ეს უფლება არ აქვს, ხორციელდება დღგ-ის თანხის მხოლოდ იმ ნაწილის ჩათვლა, რომელიც მიეკუთვნება ოპერაციებს, რომელზეც მას აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება.

2.დღგ-ის ჩასათვლელი ნაწილი გამოითვლება წილადის მიხედვით და ფიქსირდება პროცენტად, სადაც: ა) მრიცხველი არის დასაბეგრი პირის მიერ განხორციელებული იმ ოპერაციების წლიური ბრუნვის თანხა, დღგ-ის გარეშე, რომელთან დაკავშირებითაც დღგ ექვემდებარება ჩათვლას; ბ) მნიშვნელი არის დასაბეგრი პირის მიერ განხორციელებული იმ ოპერაციების წლიური ბრუნვის თანხა, დღგ-ის გარეშე, რომელიც მრიცხველშია ასახული და დასაბეგრი პირის მიერ განხორციელებული ოპერაციებისა, რომლებზეც დღგ არ ექვემდებარება ჩათვლას.

3.დღგ-ის ჩათვლას დაქვემდებარებული პროპორციული წილის გამოთვლისას, არ გაითვალისწინება ბრუნვის თანხა რომელიც უკავშირდება: ა) დასაბეგრი პირის მიერ საკუთარი საქმიანობისთვის გამოყენებული ძირითადი საშუალების მიწოდებას; ბ) უძრავ ნივთთან დაკავშირებულ ან ფინანსურ ოპერაციებს, თუ ეს ოპერაციები არ არის დასაბეგრი პირის ძირითადი საქმიანობა.

4.საანგარიშო პერიოდის მიხედვით ჩასათვლელი დღგ-ის თანხა განისაზღვრება: ა) წინა საგადასახადო წელს ამ მუხლის მე-2 პუნქტის შესაბამისად დაფიქსირებული წლიური პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, რომელიც ზუსტდება მიმდინარე საგადასახადო წლის წლიური პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, ამავე წლის ბოლო საანგარიშო პერიოდში; ბ) ყოველ საანგარიშო პერიოდში, ამ მუხლის მე-2 პუნქტის შესაბამისად დაფიქსირებული თვის პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, რომელიც ზუსტდება მიმდინარე საგადასახადო წლის ბოლო საანგარიშო პერიოდში, წლიური პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, თუ წინა საგადასახადო წლის შესაბამისი წლიური პროცენტული მაჩვენებელი დაფიქსირებული არ არის.

5.თუ ძირითადი საშუალება დასაბეგრი პირის მიერ გამოიყენება ან გამიზნულია გამოსაყენებლად, როგორც ოპერაციებისთვის რომელზეც აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება, ისე ოპერაციებისთვის, რომელზეც ეს უფლება არ აქვს და ამ ოპერაციების გამიჯვნა შეუძლებელია, დღგ-ის ჩათვლა ხორციელდება შემდეგი წესით: ა) თუ დასაბეგრი პირის მიერ წინა საგადასახადო წლის მიხედვით ოპერაციების თანხა, რომელზეც მას არ აქვს დღგ-ს ჩათვლის მიღების უფლება, საერთო ბრუნვის (საქონლის/მომსახურების მიწოდებათა ჯამური თანხა, დღგ-ს გარეშე) 20 პროცენტზე ნაკლებია, პირს უფლება აქვს, ძირითად საშუალებაზე პირველივე საანგარიშო პერიოდში სრულად მიიღოს დღგ-ის ჩათვლა, ამასთანავე, ყოველი კალენდარული წლის ბოლოს გასაუქმებელი დღგ-ის თანხა განსაზღვროს კალენდარული წლის საერთო ბრუნვის თანხაში იმ დასაბეგრი ოპერაციების თანხის ხვედრითი წილის პროპორციულად, რომელზეც მას არ აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება; ბ) დასაბეგრ პირს, გარდა ამ პუნქტის „ა

ცვლილების შედარება· წინა რედაქცია → მოქმედი
თავი XVIII. დღგ - ის ჩათვლა მუხლი 72. დღგ - ის ჩათვლის მიღების წესი 1. ექსპორტშითუ საქონელი/მომსახურება გამიზნულია ან ტრანზიტშიგამოიყენება მოქცეულიდღგ-ით საქონლისდასაბეგრი გადაზიდვისოპერაციის დაგანხორციელებისთვის, გარდა ჩათვლის უფლების გარეშე გათავისუფლებული დასაბეგრი ოპერაციებისა, დასაბეგრ პირს უფლება აქვს ჩაითვალოს: ა) საქართველოს ტერიტორიაზე სხვა დასაბეგრი პირისგან ამ გადაზიდვასთანსაქონლის/მომსახურების უშუალოდშეძენისთვის დაკავშირებულიგადახდილი/გადასახდელი დღგ; ბ) ანაზღაურების სანაცვლოდ საქონლის მიწოდებად ან მომსახურების გაწევისგაწევად, დღგ-ისაგანგანხილულ გათავისუფლებისოპერაციებთან დამადასტურებელიდაკავშირებით დოკუმენტებია:გადასახდელი ა)დღგ; გ) საქონლის თანმხლებიიმპორტისას საერთაშორისოგადახდილი/გადასახდელი სატრანსპორტოდღგ; დოკუმენტებიდ) უკუდაბეგვრის წესით დაბეგვრის შემთხვევაში დარიცხული დღგ. 2. გარდა ამ მუხლის პირველი პუნქტით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, დასაბეგრ პირს უფლება აქვს ჩაითვალოს საქონლის/მომსახურების შეძენაზე ან მათიშექმნაზე ასლები:გაწეულ ა.ა)ხარჯთან საავტომობილოდაკავშირებული ტრანსპორტითდღგ-ის გადაზიდვისთანხა, დროსთუ �საქონელი სატრანსპორტოან ზედნადებიმომსახურება გამოიყენება: ა) საქართველოს ტერიტორიის გარეთ მომსახურების გაწევისთვის/საქონლის მიწოდებისთვის; ბ) დღგ-სგან ჩათვლის უფლებით გათავისუფლებულ ოპერაციებში; გ) ფინანსური მომსახურებისთვის/ოპერაციებისთვის, თუ მომხმარებელი საქართველოს ფარგლებს გარეთაა დაფუძნებული, ან TIR-წიგნაკი,თუ ხოლოეს ასეთიოპერაციები დოკუმენტისუშუალოდ არარსებობისარის შემთხვევაშიდაკავშირებული �საქონელთან, ავტოსატრანსპორტორომელიც საშუალებისსაქართველოდან ტექნიკურიუნდა პასპორტისიქნეს ასლი;ექსპორტირებული. ა.ბ)დ) საზღვაოსაქართველოს ტრანსპორტითსაგადასახადო გადაზიდვისკოდექსის დროს160-ე �მუხლის კონოსამენტი;მე-7 ა.გ)ნაწილით საჰაეროგათვალისწინებულ ტრანსპორტითოპერაციებში. გადაზიდვის3. დროსდასაბეგრ �პირს ავიაზედდებული;უფლება ა.დ)არ სარკინიგზოაქვს ტრანსპორტითჩაითვალოს: გადაზიდვისა) დროსდღგ, �თუ სარკინიგზოიგი ზედნადები;არ არის რეგისტრირებული დღგ-ის გადამხდელად; ბ) სასაქონლოიმ დეკლარაციასაქონელზე/მომსახურებაზე (გარდა ძირითადი საშუალებებისა) გაწეული ხარჯის ღირებულებაზე მიკუთვნებული დღგ-ის თანხა, რომელიც დასაბეგრი პირის მიერ დღგ-ის გადამხდელად რეგისტრაციამდე პერიოდში გამოყენებულია დასაბეგრ ოპერაციებში; გ) სოციალური მიზნით ან გასართობი ღონისძიებებისთვის გაწეული ხარჯის ან წარმომადგენლობითი ხარჯის ღირებულებაზე მიკუთვნებულ დღგ-ის თანხა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ასეთი ღონისძიებების ფარგლებში განხორციელებული საქონლის/მომსახურების მიწოდება იბეგრება დღგ-ით (ამ პირის ეკონომიკურ საქმიანობას წარმოადგენს); დ) იმ საგადასახადო კანონმდებლობითანგარიშ-ფაქტურით, განსაზღვრულირომლებიც მისიარ შემცვლელიიძლევა დოკუმენტისაქონლის/მომსახურების გამყიდველის იდენტიფიცირების საშუალებას ან მათიარ ასლი,არის რომელიცგამოწერილი ადასტურებსსაქართველოს საქონლისსაგადასახადო ტრანზიტისკანონმდებლობით ანდადგენილი ექსპორტისწესით. სასაქონლოე) საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურით, რომელშიც ასახული დასაბეგრი ოპერაციის განხორციელების კალენდარული წლის დასრულებიდან გასულია 3 წელი. თუ დღგ-ის ჩათვლა განხორციელდა დასაბეგრი ოპერაციის განხორციელებიდან მე-3 წელს, დასაბეგრ ოპერაციაში გაშვებას,მონაწილე ანმხარეების საქონლისამიმართ (ამ ოპერაციის ფარგლებში) საქართველოს საგადასახადო კოდექსის მე-4 მუხლით განსაზღვრული პირველი, მე-3 და სატრანსპორტომე-5 საშუალებისნაწილებით აღრიცხვისხანდაზმულობის მოწმობავადა 1 წლით გრძელდება. ამასთანავე, დღგ-ის ჩათვლა ხორციელდება, არაუგვიანეს ამ უფლების წარმოშობის წლის ბოლო საანგარიშო პერიოდის შესაბამისი დეკლარაციით (მათ შორის, შესწორებული დეკლარაციით); ვ) საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურით, რომელიც ასახავს ფიქტიურ გარიგებას ან მისიუსაქონლო ასლი;ოპერაციას. გ)მუხლი ხელშეკრულება73. მომსახურებისდღგ გაწევაზე.- 2.ის ექსპორტშიპროპორციული ჩათვლის მიღების წესი 1. თუ საქონელს ან ტრანზიტშიმომსახურებას მოქცეულიდასაბეგრი საქონლისპირი გადაზიდვისას,იყენებს როცაროგორც საქართველოსოპერაციებისთვის ეკონომიკურრომელზეც ტერიტორიაზეაქვს იცვლებადღგ-ის საქონლისჩათვლის გადამზიდველი,მიღების დღგ-ისაგანუფლება, გათავისუფლებაისე გამოიყენებაოპერაციებისთვის, რომელზეც ეს უფლება არ აქვს, ხორციელდება დღგ-ის თანხის მხოლოდ იმ შემთხვევაში,ნაწილის თუჩათვლა, საქონლისრომელიც ერთიმიეკუთვნება გადამზიდველიდანოპერაციებს, მეორესთვისრომელზეც გადაცემამას ხორციელდებააქვს სახელმწიფოდღგ-ის კონტროლისჩათვლის ქვეშ.მიღების 3.უფლება. რკინიგზით2. გადაზიდვისდღგ-ის შემთხვევაშიჩასათვლელი დეკლარირებისას,ნაწილი საქონლისაგამოითვლება წილადის მიხედვით და სატრანსპორტოფიქსირდება საშუალებისპროცენტად, აღრიცხვისსადაც: მოწმობაშია) დაფიქსირებულიმრიცხველი ტრანზიტისარის დადასაბეგრი ექსპორტისპირის სასაქონლომიერ განხორციელებული იმ ოპერაციების ცვლილებისას,წლიური საგადასახადობრუნვის ორგანოსთანხა, მიერ,დღგ-ის დეკლარირებიდანგარეშე, არარომელთან უგვიანესდაკავშირებითაც 2დღგ სამუშაოექვემდებარება დღისა,ჩათვლას; აღნიშნულიბ) ცვლილებისმნიშვნელი შესახებარის ეცნობებადასაბეგრი შპსპირის �მიერ საქართველოსგანხორციელებული რკინიგზას�.იმ 4.ოპერაციების ამწლიური მუხლისბრუნვის პირველითანხა, პუნქტითდღგ-ის განსაზღვრულიგარეშე, დოკუმენტებირომელიც საგადასახადომრიცხველშია ორგანოსასახული წარედგინებადა მისიდასაბეგრი მოთხოვნისპირის შემთხვევაში.მიერ დანართიგანხორციელებული №III-21ოპერაციებისა, განაცხადირომლებზეც გადახდილიდღგ არ ექვემდებარება ჩათვლას. 3. დღგ-ის დაბრუნებისჩათვლას თაობაზედაქვემდებარებული Aპროპორციული pplicationწილის onგამოთვლისას, Vatარ Refundგაითვალისწინება �����ბრუნვის დიპლომატიური წარმომადგენლობის დასახელებათანხა Nemeრომელიც ofუკავშირდება: diolomatic resoersentationა) �დასაბეგრი ����პირის დიპლომატიური წარმომადგენლობის საიდენტიფიკაციო ნომერიმიერ Identificationსაკუთარი numberსაქმიანობისთვის ofგამოყენებული diplomaticძირითადი represetionსაშუალების �����მიწოდებას; დიპლომატიური წარმომადგენლობის წევრის��ბ) სახელი დაუძრავ გვარინივთთან Diplomatic representationდაკავშირებულ members,ან nameფინანსურ andოპერაციებს, surnameთუ �����ეს დიპლომატიური წარმომადგენლობის სტატუსისოპერაციები დამადასტურებელი დოკუმენტისარ №არის Numberდასაბეგრი ofპირის foreing diplomatsძირითადი identificationსაქმიანობა. document4. �����საანგარიშო პერიოდის მიხედვით ჩასათვლელი დღგ-ის თანხა განისაზღვრება: ა) წინა საგადასახადო ორგანოსწელს დასახელებაამ Nemeმუხლის ofმე-2 Taxპუნქტის authirityშესაბამისად საქართველოსდაფიქსირებული წლიური პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, რომელიც ზუსტდება მიმდინარე საგადასახადო კოდექსისწლის 168-ეწლიური პროცენტული მაჩვენებლის მიხედვით, ამავე წლის ბოლო საანგარიშო პერიოდში; ბ) ყოველ საანგარიშო პერიოდში, ამ მუხლის თანახმად,მე-2 გთხოვთპუნქტის დაგვიბრუნოთშესაბამისად შეძენილდაფიქსირებული საქონელზეთვის /მომსახურებაზეპროცენტული გადახდილიმაჩვენებლის დღგ-ისმიხედვით, თანხებირომელიც შემდეგზუსტდება საბანკომიმდინარე ანგარიშზე:საგადასახადო Pursuantწლის toბოლო Artucleსაანგარიშო №168პერიოდში, ofწლიური taxპროცენტული codeმაჩვენებლის ofმიხედვით, Georgiaთუ weწინა requestსაგადასახადო theწლის refundშესაბამისი ofწლიური VATპროცენტული amountმაჩვენებელი paidდაფიქსირებული forარ purchasedარის. goods/services5. toთუ thebankძირითადი accountსაშუალება �����დასაბეგრი ბანკისპირის დასახელებამიერ გამოიყენება ან გამიზნულია გამოსაყენებლად, როგორც ოპერაციებისთვის რომელზეც აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება, ისე ოპერაციებისთვის, რომელზეც ეს უფლება არ აქვს და რეკვიზიტებიამ Bankოპერაციების nameგამიჯვნა andშეუძლებელია, detailsდღგ-ის �����ჩათვლა ანგარიშისხორციელდება ნომერიშემდეგი Accountწესით: numberა) დანართი:თუ Appendixდასაბეგრი პირის მიერ წინა საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურისწლის რაოდენობამიხედვით Numberოპერაციების ofთანხა, taxრომელზეც invoicesმას �არ საგადასახადოაქვს ანგარიშ-ფაქტურები����������������������������������������������������დღგ-ს ���������������������������������������������������������������გვერდზეჩათვლის Tsxმიღების invoices���������������������������������������������������������������������������������������������������������������უფლება, Pagesსაერთო დიპლომატიურიბრუნვის წარმომადგენლობის(საქონლის/მომსახურების უფლებამოსილიმიწოდებათა პირიჯამური ანთანხა, დიპლომატიურიდღგ-ს წარმომადგენლობისგარეშე) წევრი:20 Authotizedპროცენტზე personნაკლებია, ofპირს diplomaticუფლება representationაქვს, orძირითად memberსაშუალებაზე ofპირველივე diplomaticსაანგარიშო represention:პერიოდში �����სრულად სახელი, გვარიმიიღოს �����დღგ-ის ხელმოწერაჩათვლა, ��������ამასთანავე, �����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������ყოველი კალენდარული წლის ბოლოს გასაუქმებელი დღგ-ის თანხა განსაზღვროს კალენდარული წლის საერთო ბრუნვის თანხაში იმ დასაბეგრი ოპერაციების თანხის ხვედრითი წილის პროპორციულად, რომელზეც მას არ აქვს დღგ-ის ჩათვლის მიღების უფლება; ბ) დასაბეგრ პირს, გარდა ამ პუნქტის „ა

ამ მუხლის ისტორია· 4

ცვლილებები, რომლებიც ამ მუხლმა გაიარა

  1. 1 აპრ. 2021· გამოქვეყნდა 31 დეკ. 2020
  2. 9 ოქტ. 2019
  3. 18 დეკ. 2015
  4. 29 ოქტ. 2015· გამოქვეყნდა 23 ოქტ. 2015
წინა მუხლი 68შემდეგი მუხლი 70

გჭირდებათ დახმარება ამ კანონთან დაკავშირებით?

აღწერეთ თქვენი სიტუაცია — დაგეხმარებით შესაფერისი სპეციალისტის პოვნაში.

აღწერეთ თქვენი საკითხიგაუგზავნეთ საკითხი 1–3 თქვენ მიერ შერჩეულ ვერიფიცირებულ სპეციალისტს
ყველა სპეციალისტი
ტელეფონი+995 551 911 961

სტატუსი

ძალადაკარგული

კონსოლიდირებული 2026-08-04 · №397

0
ციტირებულია მუხლი
4
ცვლილება
ბოლო 2020-12-31
1
რედაქცია
5
მითითება

ჩემი ჩანაწერები

ციტირებები სხვა მუხლებში

მიუთითებს

საქართველოს საგადა… 160საქართველოს საგადა… 4საქართველოს საგადა… 160საქართველოს საგადა… 4მუხლი 4

მსგავსი მუხლები მთელ კანონმდებლობაში

მნიშვნელობით ახლოს — სხვა კანონებშიც

საქართველოს საბაჟო კოდექსი

  • 158ექსპორტის პროცედურის გამოყენება
  • 207სხვადასხვა დოკუმენტისა და ნივთის შემოტანა
  • 160რეექსპორტის გამოყენება

საქართველოს საგადასახადო კოდექსი

  • 72¹საგადასახადო დოკუმენტი
  • 172დღგ-ისგან ჩათვლის უფლებით გათავისუფლება
  • 173საქონლის იმპორტის დღგ-ისგან გათავისუფლება

საქართველოს საჰაერო კოდექსი

  • 66სატრანსპორტო საბუთები

საქართველოს სარკინიგზო კოდექსი

  • 8რკინიგზის მიერ გადაყვანა-გადაზიდვის სატრანსპორტო საშუალებები და მოწყობილობები
  • 52აქტები
  • 53პრეტენზიის წარდგენა

საქართველოს სამოქალაქო კოდექსი

  • 674ზედნადების რეკვიზიტები

თავისუფალი ინდუსტრიული ზონების შესახებ

  • 10თავისუფალ ინდუსტრიულ ზონაში საქონლის შეტანა-გატანა

სამართლებრივი რუკა

დააწკაპუნე გასახსნელად
852674160466160472¹172173415820716069
მითითებამნიშვნელობით ახლოსსაქართველოს საგადასახა…საქართველოს საგადასახა…გადასახადების ადმინისტ…საქართველოს საბაჟო კოდ…საქართველოს საჰაერო კო…საქართველოს სარკინიგზო…

წყარო: საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე (matsne.gov.ge) — კონსოლიდირებული ვერსია, 4 აგვ. 2026