ექსპედიტორის პასუხისმგებლობა და საარბიტრაჟო დავა

ექსპედიტორის პასუხისმგებლობა და საარბიტრაჟო დავა

წაკითხვის დრო

2 წთ

გამოქვეყნდა

...

კავკასიის რთულ ლოჯისტიკურ ჯაჭვში ექსპედიტორის მიერ დაშვებულმა ერთმა შეცდომამ შეიძლება გამოიწვიოს ტვირთის კვირებით გაჩერება ფოთის პორტში ან გაფორმების ეკონომიკურ ზონაში (გეზ-ში). როდესაც საბაჟო პროცედურები ჭიანურდება არასწორი დოკუმენტაციის, მანიფესტში შეცდომის ან არასწორი მარშრუტის გამო, იმპორტიორს უსამართლოდ ეკისრება დემურაჟის, "Detention"-ისა და ტერმინალის შენახვის სოლიდური გადასახადები. Legal Sandbox Georgia არ დაუშვებს, რომ სხვისი დაუდევრობის გამო თქვენ იზარალოთ. ჩვენ სპეციალიზებულნი ვართ საარბიტრაჟო დავებში ადგილობრივი და საერთაშორისო ექსპედიტორების წინააღმდეგ, რათა მათ დავაკისროთ ხელშეკრულების დარღვევით გამოწვეული ზიანის ანაზღაურება.

ჩვენი სტრატეგია ეფუძნება საქართველოში მოქმედი საერთაშორისო კონვენციების (მაგალითად, CMR კონვენცია სახმელეთო გადაზიდვებისთვის) და სამოქალაქო კოდექსის ნორმების გამოყენებას. გადამზიდველები ხშირად ცდილობენ პასუხისმგებლობის თავიდან არიდებას ხელშეკრულებაში ჩადებული „ლიმიტირებული პასუხისმგებლობის“ პუნქტებით. ჩვენ ვტეხთ ამ შეზღუდვებს ექსპედიტორის მხრიდან „უხეში გაუფრთხილებლობის“ ან განზრახი ქმედების დამტკიცებით. ჩვენ ვაგროვებთ მტკიცებულებებს — მიმოწერას, საბაჟო ოქმებსა და ტრეკინგის მონაცემებს — რათა დავადგინოთ პირდაპირი მიზეზობრივი კავშირი ექსპედიტორის შეცდომასა და თქვენს ფინანსურ დანაკარგს შორის.

ჩვენ ვიცავთ თქვენს ინტერესებს საარბიტრაჟო ტრიბუნალებში (DRC, GIAC), რათა მივაღწიოთ ზიანის სრულ ანაზღაურებას. ჩვენი მოთხოვნა არ შემოიფარგლება მხოლოდ ტერმინალის ხარჯების დაბრუნებით; ჩვენ ვითხოვთ მიუღებელი შემოსავლისა და იმ პირგასამტეხლოების ანაზღაურებას, რომლებიც თქვენ დაგეკისრათ კლიენტების წინაშე დაგვიანების გამო. ჩვენი მიზანია, ფინანსური ტვირთი სრულად გადავიტანოთ დამნაშავე მხარეზე და დავიცვათ თქვენი ბიზნესის მომგებიანობა.

განახლდა: ...

სერვისის სპეციალისტები

იტვირთება...