დანართი №III-08 ნავთობპროდუქტების საგადასახადო ანგარიშ - ფაქტურის გამოყენებას დაქვემდებარებული ნავთობპროდუქტები № საქონლის დასახელება სეს ესნ კოდი ნსაფ-ში მისათითებელი კოდი 1 2 3 4 1 ნედლი ნავთობი და ნედლი ნავთობპროდუქტები, მიღებული ბიტუმოვანი მინერალებისაგან (გარდა მილსადენისა) 2709 00 100 00, 2709 00 900 00 2709 2 ნავთობის ბიტუმი და ბიტუმოვანი ქანებისაგან მიღებული ნავთობისა ან ნავთობპროდუქტების გადამუშავების სხვა ნარჩენები 2713 20 000 00, 2713 90 900 00 2713 3 ნავთობის მსუბუქი დისტილატები და პროდუქტები გადამუშავების სპეციფიკური პროცესებისათვის და სხვა ქიმიური გარდაქმნებისათვის 2710 12 110 00, 2710 12 150 00 0110 სპეციალური ბენზინები 2710 12 210 00, 2710 12 250 00 0210 ბენზინები ძრავებისათვის: - ოქტანური რიცხვით 95–ზე ნაკლები 2710 12 410 00 0270 - ოქტანური რიცხვით 95 ან მეტი, მაგრამ არა უმეტეს 98–ისა 2710 12 450 00 0290 - ოქტანური რიცხვით 98 ან მეტი 2710 12 490 00 0320 - ბენზინის სათბობი რეაქტიული და დანარჩენი მსუბუქი დისტილატები 2710 12 700 00, 2710 12 900 00 0370 4 ნავთობის მძიმე დისტილატები: – გაზოილი (დიზელის საწვავი) გადამუშავების სპეციფიკური პროცესებისათვის და სხვა ქიმიური გარდაქმნებისათვის 2710 19 310 00, 2710 19 350 00 0610 – გაზოილი სხვა მიზნებისათვის 2710 19 410 00 – 2710 19 490 00 0690 – თხევადი სათბობი (მაზუთი) 2710 19 510 00 – 2710 19 690 00 0710
გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ
მუხლი 1. გადასახადის გადამხდელად აღრიცხვა
გჭირდებათ რჩევა ამ მუხლთან დაკავშირებით?
აღწერეთ თქვენი საკითხიცვლილების შედარება· წინა რედაქცია → მოქმედი
რედაქციების შედარება
მუხლი1. 66გადასახადის 5გადამხდელად .აღრიცხვა ცალკეულიმოიცავს შემთხვევები,გადასახადის როდესაცგადამხდელისთვის მომსახურებისსაიდენტიფიკაციო გაწევისნომრის ადგილიმინიჭებასა განისაზღვრებადა საქართველოსრეგისტრირებული მონაცემების ერთიან კომპიტერულ ბაზაში (საგადასახადო აღრიცხვის ერთიან რეესტრში) შეტანას. 2. საგადასახადო კოდექსისორგანოს 162მიერ 1გადასახადის მუხლისგადამხდელად მე-3აღრიცხვას ექვემდებარება: ა) საქართველოს მოქალაქე ფიზიკური პირი (გარდა ინდივიდუალური მეწარმისა და იმ პირისა, რომლის შემოსავალიც იბეგრება გადახდის წყაროსთან ან მე-12გათავისუფლებულია –დაბეგვრისაგან); მე-14ბ) ნაწილებისგანუცხო განსხვავებულიქვეყნის წესითმოქალაქე თუფიზიკური საქართველოსპირი; გ) გაერთიანება, ამხანაგობა და სხვა მსგავსი წარმონაქმნი, რომელსაც შეიძლება წარმოეშვას საგადასახადო კოდექსისვალდებულება; 162დ) 1საჯარო მუხლისსამართლის მე-3იურიდიული ანპირი; მე-12–მე-14ე) ნაწილებისსაბიუჯეტო მიხედვით,ორგანიზაცია; ტურისტულივ) მომსახურებისუცხოური გაწევისსაწარმო/ორგანიზაცია, ადგილადმისი ითვლებამუდმივი საქართველოსდაწესებულება, ტერიტორია,არარეზიდენტი მაგრამფიზიკური პირის მუდმივი დაწესებულება; ზ) პოლიტიკური პარტია (ორგანიზაცა); თ) დიპლომატიური სტატუსის მქონე ორგანიზაცია. 3. ამ მომსახურებითმუხლის ფაქტობრივიმე-2 სარგებლობაპუნქტით ან/დაგათვალისწინებული მისიგადასახადის გამოყენებაგადამხდელების ხდებასაგადასახადო საქართველოსაღრიცხვის ტერიტორიისგანმახორციელებელი გარეთ,ორგანოა აღნიშნულიშემოსავლების მომსახურებასამსახურის განიხილებარეგიონული საქართველოსცენტრი ფარგლების(შემდეგში გარეთ� გაწეულად.რეგიონული ცენტრი). 4. საწარმოს/ორგანიზაციის, მეწარმე სუბიექტისა და არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირის საგადასახადო აღრიცხვა ხორციელდება იურიდიული მისამართის (ადგილსამყოფლის) მიხედვით, ხოლო ფიზიკური პირისა � მის მიერ განცხადებული საცხოვრებელი/საქმიანობის ადგილის მიხედვით.
ამ მუხლის ისტორია· 8
ცვლილებები, რომლებიც ამ მუხლმა გაიარა
- · გამოქვეყნდა 12 ივლ. 2024
- · გამოქვეყნდა 24 ნოე. 2020
გჭირდებათ დახმარება ამ კანონთან დაკავშირებით?
აღწერეთ თქვენი სიტუაცია — დაგეხმარებით შესაფერისი სპეციალისტის პოვნაში.

