(ამოღებულია)
გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ
მუხლი 56. კომპიუტერული საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურა
გჭირდებათ რჩევა ამ მუხლთან დაკავშირებით?
აღწერეთ თქვენი საკითხიცვლილების შედარება· წინა რედაქცია → მოქმედი
რედაქციების შედარება
მუხლი1. 56.კომპიუტერული საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურა (შემდგომში � კსაფ) გამოიყენება დღგ-ის იმ გადამხდელებთან მიმართებაში, რომლებიც თავიანთ საქმიანობასთან დაკავშირებული ყველა სამეურნეო ოპერაციის ბუღალტრულ აღრიცხვას ახდენენ კომპიუტერული წესითსისტემებისა ამობეჭდილიდა პროგრამების გამოყენებით და რომელთა მიერ მომსახურების გაწევა ან ელექტრო- ან თბოენერგიის, გაზის ან წყლის მიწოდება ხდება რეგულარულად ან უწყვეტად. 2. კსაფ-ის გამოყენებაზე გადასვლა ხორციელდება გადასახადის გადამხდელის განცხადების საფუძველზე, შემოსავლების სამსახურის უფროსის ბრძანებით. 3. ბრძანებაში მიეთითება: ა) დღგ-ის გადამხდელის დასახელება; ბ) საიდენტიფიკაციო ნომერი; გ) საქონლის/მომსახურების დასახელება; დ) საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურაპერიოდი, რომლის დასაწყისიდან გადამხდელს უფლება აქვს გამოწეროს კსაფ-ი; ე) კსაფ-ის ნუმერაციის ველი, რომლის ფარგლებში დასაშვებია გადამხდელის მიერ კსაფ-ის გამოწერა. 4. ბრძანებაში შეიძლება აისახოს კსაფ-ის გამოყენების დამატებითი პირობები. 5. კსაფ-ი საქონლის/მომსახურების მყიდველს (მიმღებს) გადაეცემა მხოლოდ ერთ ეგზემპლარად. 6. გადამხდელი ვალდებულია მის მიერ გამოწერილი კსაფ-ების რეესტრი ელექტრონულ მატარებელზე ან/და ელექტრონული ფოსტით წარადგინოს საგადასახადო ორგანოში დღგ-ის დეკლარაციასთან ერთად. 7. კსაფ-ების რეესტრში ნებისმიერი ცვლილება ან დამატება დასაშვებია მხოლოდ გადამხდელის მიმართვის საფუძველზე. 8. კსაფ-ების რეესტრი ამოიბეჭდება 2 ეგზემპლარად. გადამხდელის და საგადასახადო ორგანოს პასუხისმგებელი პირის ხელმოწერით დამოწმებული კსაფ-ების რეესტრის ერთი ეგზემპლარი რჩება საგადასახადო ორგანოში, მეორე კი გადაეცემა გადამხდელს. 9. საგადასახადო ორგანო ვალდებულია 3 დღის ვადაში შეიტანოს წარმოდგენილი კსაფ-ების რეესტრის ელექტრონული ვერსია ერთიან კომპიუტერულ ბაზაში და განახორციელოს ჩათვლებზე მონიტორინგი არსებული წესის შესაბამისად. 10. კსაფ-ების რეესტრში საქონლის/მომსახურების მყიდველი (მიმღები) მხარის მონაცემების არ ასახვის ან არასწორად ასახვის შემთხვევაში, შესაბამისი კსაფ-ების მიხედვით დღგ-ის ჩათვლა არ განხორციელდება გადამხდელის მიერ საგადასახადო ორგანოში დასაბუთებული წერილობითი განმარტების (მიმართვის) წარდგენამდე. 11. გადამხდელს უფლება აქვს ნებისმიერ დროს უარი თქვას კსაფ-ების გამოყენებაზე, რისთვისაც საანგარიშო პერიოდის დაწყებამდე 20 დღით ადრე განცხადებით უნდა მიმართოს საგადასახადო ორგანოს. თავი XIV. ნავთობპროდუქტების ოპერაციების აღრიცხვა
ამ მუხლის ისტორია· 4
ცვლილებები, რომლებიც ამ მუხლმა გაიარა
- · გამოქვეყნდა 31 დეკ. 2020
- · გამოქვეყნდა 10 ნოე. 2014
- · გამოქვეყნდა 25 ოქტ. 2013
გჭირდებათ დახმარება ამ კანონთან დაკავშირებით?
აღწერეთ თქვენი სიტუაცია — დაგეხმარებით შესაფერისი სპეციალისტის პოვნაში.

