მოგების გადასაახადის გადამხდელი მოგების გადასახადის დეკლარაციას საგადასახადო ორგანოში წარადგენს №II-09 დანართის მიხედვით. �№II-09 დანართი მოგების გადასახადის დეკლარაცია ნაწილიI გადამხდელი 1 საიდენტიფიკაციო� ნომერი 2 � ������������������������������������������� (შესაბამისი უჯრა �აღნიშნეთ �V� ნიშნით) 5 7 8 9 � 10 წარედგინება: : �������������������������������������������������������������� �(საგადასახადო ორგანო) ნაწილი II (ივსება საგადასახადო ორგანოს მიერ) ნაწილი III მოგების გადასახადის გაანგარიშება � ლარი) ერთობლივი შემოსავალი 16 საანგარიშო პერიოდის დასაწყისისათვის არსებული სასაქონლო-მატერიალური ფასეულობები 17 საანგარიშო პერიოდის ბოლოსათვის არსებული სასაქონლო-მატერიალური ფასეულობები 18 გამოქვითვები მათ შორის: 19 �გამოქვითვას დაქვემდებარებული სასაქონლო �მატერიალური ფასეულობები (გარდა კაპიტალიზირებადისა) 20 � ელ-ენერგია 21 � გაცემული ხელფასი 22 �კრედიტისათვის (სესხისათვის) გადახდილი ან გადასახდელი პროცენტები 23 �უიმედო ვალები 24 �საამორტიზაციო ანარიცხები 25 �სრულად გამოქვითული 1000 ლარამდე ღირებულების ძირითადი საშუალებები 26 �სრულად გამოქვითული ძირითადი საშუალების ღირებულება (ს.კ.
112)მათ შორის: 27 �ძირითადი საშუალების რემონტის ხარჯი 28 �სხვა გამოქვითვები 29 ჯამი 30 31 ერთობლივი შემოსავალის გადამეტება გამოქვითვებზე 32 გამოქვითვების გადამეტება ერთობლივ შემოსავალზე 33 დაბეგვრისაგან გათავისუფლებული მოგება (შემოსავალი) 34 წინა წლების ზარალი 35 დასაბეგრი მოგება 36 მოგების გადასახადი 36-ე უჯრის მიხედვით 37 საქართველოში გადახდის წყაროსთან დაკავებული მოგების გადასახადი 38 უცხოეთში (საქართველოს ფარგლებს გარეთ) გადახდილი მოგების გადასახადი 39 კუთვნილი მოგების გადასახადი 40 დაბრუნებას დაქვემდებარებული გადასახადი 41 კაპიტალიზებადი ხარჯი 42 �დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობას და სისრულეს ვადასტურებ: 43 საწარმოს ხელმძღვანელის გვარი, სახელი 44 საწარმოს ხელმძღვანელის ხელმოწერა 45 ხელმოწერის თარიღი შენიშვნა: დეკლარაციის 41-ე უჯრა ივსება მხოლოდ საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 134-ე მუხლის მე-3 ნაწილით გათვალისწინებულ შემთხვევაში, როდესაც არარეზიდენტი იურიდიული პირი დეკლარაციას წარადგენს გადახდის წყაროსთან დაკავებული გადასახადის დაბრუნების მოთხოვნით.

