Legal.geLegal.geLegal.ge
სპეციალისტებიბიბლიოთეკაბლოგი
მეტი
ჩვენ შესახებფასებიკონტაქტი
LegalTools
ანგარიში იტვირთებაშესვლა
ჩვენ შესახებსპეციალისტებიბიბლიოთეკაბლოგიფასებიკონტაქტი
LegalTools
ანგარიში იტვირთებაშესვლა
Legal.ge

საქართველოს იურიდიული პლატფორმა.

ჩამოტვირთეთ App Store-დანLegal.ge iPhone-ისთვის

სწრაფი ბმულები

  • ჩვენ შესახებ
  • სპეციალისტები
  • ღია დავალებები
  • სერვისები
  • კანონები და კოდექსები
  • კომპანიები
  • ორგანიზაციები
  • ივენთები
  • ბლოგი
  • კონტაქტი

სამართლებრივი

  • იურიდიული ბიბლიოთეკა
  • კონფიდენციალურობა
  • წესები და პირობები
  • ქუქი-ფაილების პოლიტიკა

კონტაქტი

contact@legal.ge+995 551 911 961გჭირდებათ იურისტი? იპოვეთ სპეციალისტი

თბილისი, საქართველო

© 2026 Legal.ge. ყველა უფლება დაცულია.

Made with in Georgia

სამართლებრივი ბიბლიოთეკა
ძებნა კანონები თემები ლექსიკონი
სამართლებრივი ბიბლიოთეკაგადასახადების ადმინისტრირების შესახებმუხლი 76

გადასახადების ადმინისტრირების შესახებ

მუხლი 76. აქციზის დეკლარაცია

რედაქცია №397 კონსოლიდირებული · 4 აგვ. 2026

გჭირდებათ რჩევა ამ მუხლთან დაკავშირებით?

აღწერეთ თქვენი საკითხი

1.პირები, რომელთაც საქართველოს საგადასახადო კოდექსის შესაბამისად ეკისრებათ აქციზის გამოანგარიშებისა და ბიუჯეტში გადახდის ვალდებულება, საგადასახადო აღრიცხვის ადგილის მიხედვით საგადასახადო ორგანოში წარადგენენ აქციზის დეკლარაციას წერილობით ან ელექტრონულად №IV-01 დანართის ფორმით.

2.შესწორებული დეკლარაცია წარდგენილ უნდა იქნეს იმ საგადასახადო პერიოდში მოქმედი ფორმით, რომელი პერიოდის აქციზის შესწორებაც ხდება. დანართი : №IV-01 ����������� ����������� ����������������������������������� აქციზის დეკლარაცია გადამხდელის საიდენტიფიკაციო ნომერი გვერდი�������������������������������������������������� ეკონომიკური საქმიანობის ( NACE ) კოდი აქციზის დეკლარაცია განაყოფი I დეკლარაციის სახე: პირველადი საანგარიშო პერიოდი ---------------------------� წელი���������� (თვის/კვარტლის დასახელება ���������� შესწორებული� ��� �������������������������������������������������������������სიტყვიერად) წარედგინება ���������������������������������������������������������������� ������������������� ������������������(საგადასახადო ორგანოს დასახელება) რეზიდენტი საწარმო ინდივიდუალური მეწარმე� არარეზიდენტი საწარმო სხვა საწარმო (შესაბამისი უჯრა აღნიშნეთ �V� ნიშნით) ���������������������������������������������������������������� (საწარმოს სრული დასახელება/ ინდივიდუალური მეწარმის გვარი, სახელი) ���������������������������������������������������������������� � მისამართი: დეკლარაცია შედგენილია ფურცელზე თანდართული დოკუმენტები გვერდი დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობასა და სისრულეს ვადასტურებ საწარმოს ხელმძღვანელი /ინდივიდუალური მეწარმე������������������ ����������-------------------------�������� ------------------��������� ---- ---- ---- --- (სახელი, გვარი)������� (ხელმოწერა)����������� თარიღი������������������� ��� �������������������� � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �� � � განაყოფი II. აღნიშვნა დეკლარაციის წარმოდგენის შესახებ (ივსება საგადასახადო ორგანოს მიერ) დეკლარაცია წარდგენილია: ფოსტით���������������������������� � პირადად ელექტრონულად დეკლარაცია შედგენილია ფურცელზე თანდართული დოკუმენტები გვერდზე წარდგენის თარიღი გადასახადის თანხა ������������ლარი რეგისტრაციის ნომერი დეკლარაციის მიმღები�� ---------------------------------���� ��������������� ������������ ������� �����������������������(სახელი, გვარი)������� (ხელმოწერა)�������� (თარიღი) გადამხდელის გვერდი საიდენტიფიკაციო ნომერი განაყოფი III. აქციზის საერთო თანხის გაანგარიშება გადასახდელი აქციზი შესამცირებელი აქციზი აქციზით დასაბეგრ ოპერაციაზე, რომელიც არ ექვემდებარება აქციზური მარკებით ნიშანდებას 1 აქციზი აქციზური საქონლის ექსპორტზე, რომლის განხორციელება არ დასტურდება დოკუმენტურად 2 აქციზი აქციზური მარკებით ნიშანდებულ საქონელზე აქციზი აქციზური 3 აქციზი აქციზური მარკების დანაკლისზე� 4 ჩასათვლელი აქციზი (დანართის სვ.12+სვ.14+სვ.16) 5 აქციზი დაბრუნებულ აქციზურ საქონელზე (აქციზური მარკებით ნიშანდების გარეშე) 6 აქციზი დაბრუნებულ აქციზური მარკებით ნიშანდებულ საქონელზე� 7 ადრე ჩათვლილი აქციზი, რომელიც ექვემდებარება აღდგენას � 8 ექსპორტზე ადრე გადახდილი აქციზი � 9 ჯამი (სტ.10=სტ.1+სტ.2+სტ.3+სტ.4+სტ.8;���� სტ.11=სტ.5+სტ.6+სტ.7+სტ.9) 10 11 ექვემდებარება ბიუჯეტში შეტანას,� (სტ.10-სტ.11, როცა სტ.10>სტ.11) 12 ექვემდებარება შემცირებას (სტ.11-სტ.10, როცა ატ.11>სტ.10) 13 სხვაობა აქციზური მარკებით ნიშანდებულ საქონელზე: ა) სტ.7- (3+4),� როცა 7> (3+4),� 14 � ბ) სტ. (3+4) - 7, როცა (3+4)>7 15 � დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობასა და სისრულეს ვადასტურებ საწარმოს ხელმძღვანელი/ინდივიდუალური მეწარმე ����� ----------------------��������� ---------------------���������� --------------------- ��������������� ���� ( სახელი, გვარი )������������� (ხელმოწერა) ������������������� (თარიღი) დეკლარაციის დანართი გადამხდელის საიდენტიფიკაციო ნომერი ���������� გვერდი ჩასათვლელი აქციზის გაანგარიშება ����������������� საწარმოო რესურსები და დასავარგებელი საქონელი შეძენის დოკუმენტი ნაშთი თვის დასაწყისისათვის საანგარიშო თვეში გამოყენებული ჩასათვლელი� აქციზი საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურა სა საქონლო დეკლარაცია სულ მათ შორის ჩათვლის უფლებით აქციზისაგან გათავისუფლებულ საქონელზე სხვა დასაბეგრ საქონელზე დასავარგებელზე დასახელება სეს ესნ სერია ნომერი თარიღი ნომერი რაოდენობა აქციზის თანხა რაოდენობა აქციზის თანხა� რაოდენობა��� აქციზის თანხა რაოდენობა აქციზის თანხა რაოდენობა აქციზის თანხა 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობასა და სისრულეს ვადასტურებ საწარმოს ხელმძღვანელი/ინდივიდუალური მეწარმე �--------------------------�� ----------------------�� -------------------- ��������������� ��(სახელი,გვარი) ���(ხელმოწერა)���� (თარიღი)

ამ მუხლის ისტორია· 2

ცვლილებები, რომლებიც ამ მუხლმა გაიარა

  1. 25 თებ. 2026
  2. 22 მაი. 2020
წინა მუხლი 75შემდეგი მუხლი 77

გჭირდებათ დახმარება ამ კანონთან დაკავშირებით?

აღწერეთ თქვენი სიტუაცია — დაგეხმარებით შესაფერისი სპეციალისტის პოვნაში.

აღწერეთ თქვენი საკითხიგაუგზავნეთ საკითხი 1–3 თქვენ მიერ შერჩეულ ვერიფიცირებულ სპეციალისტს
ყველა სპეციალისტი
ტელეფონი+995 551 911 961

სტატუსი

ძალადაკარგული

კონსოლიდირებული 2026-08-04 · №397

0
ციტირებულია მუხლი
2
ცვლილება
ბოლო 2026-02-25
0
რედაქცია
0
მითითება

ჩემი ჩანაწერები

მსგავსი მუხლები მთელ კანონმდებლობაში

მნიშვნელობით ახლოს — სხვა კანონებშიც

საქართველოს საგადასახადო კოდექსი

  • 191დეკლარაციის წარდგენა
  • 67საგადასახადო დეკლარაცია
  • 153დეკლარაციის წარდგენა

საქართველოს საბაჟო კოდექსი

  • 87საბაჟო დეკლარაციის წარდგენა
  • 82საბაჟო დეკლარაცია და საქართველოს საქონლის მიმართ საბაჟო ზედამხედველობის განხორციელება
  • 86დამატებითი საბაჟო დეკლარაცია

მეწარმეთა შესახებ

  • 11ინდივიდუალური მეწარმის რეგისტრაცია

ამნისტიისა და არადეკლარირებული საგადასახადო ვალდებულებებისა და ქონების ლეგალიზაციის შესახებ

  • 4არადეკლარირებული საგადასახადო ვალდებულებების ლეგალიზაციის წესი
  • 5დაფარული ქონების (შემოსავლის) დეკლარირება-ლეგალიზაციის წესი

სამეწარმეო საქმიანობის ლიცენზიისა და ნებართვის გაცემის საფუძვლების შესახებ

  • 9ლიცენზიის მისაღებად წარსადგენი დოკუმენტაცია

საქართველოს ადმინისტრაციული საპროცესო კოდექსი

  • 21⁴⁶საგადასახადო ორგანოს შუამდგომლობა

,,მეწარმეთა და არასამეწარმეო (არაკომერციულ) იურიდიულ პირთა რეგისტრაციის შესახებ“ ინსტრუქციის დამტკიცების თაობაზე

  • 21გარდამავალი დებულებანი

სამართლებრივი რუკა

დააწკაპუნე გასახსნელად
921⁴⁶4521191671538782861176
მნიშვნელობით ახლოსსაქართველოს საგადასახა…საქართველოს საბაჟო კოდ…მეწარმეთა შესახებამნისტიისა და არადეკლა…სამეწარმეო საქმიანობის…საქართველოს ადმინისტრა…

წყარო: საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე (matsne.gov.ge) — კონსოლიდირებული ვერსია, 4 აგვ. 2026