ფიზიკური პირი, რომელსაც წარმოეშვა ქონების გადასახადის დეკლარირების ვალდებულება, საგადასახადო ორგანოს წარუდგენს ქონების გადასახადის შესახებ დეკლარაციას № V-03 დანართის ფორმით: დანართი: №V-03 ფიზიკური პირის ქონების გადასახადის წლიური დეკლარაცია ნაწილი I �გადამხდელის პირადი ნომერი გვერდი დეკლარაციის ტიპი საოჯახო ინდივიდუალური (შესაბამისი უჯრა აღნიშნეთ �V� ნიშნით) დეკლარაციის სახე პირველადი შესწორებული წელი (შესაბამისი უჯრა აღნიშნეთ �V� ნიშნით) � �წარედგინა ��������������������������������������������������������� �(საგადასახადო ორგანოს დასახელება) გადასახადის გადამხდელი ��������������������������������������������������� ������� �������������������������� (დეკლარანტი) (ფიზიკური პირის სახელი, გვარი) �������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� (მისამართი: ქალაქი/მუნიციპალიტეტი, ქუჩა, კორპუსი, ბინა,) (საკონტატო ტელეფონი) მოცემული დეკლარაცია შედგენილია ფურცელზე დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობას და სისრულეს ვადასტურებ: გადასახადის გადამხდელი: ��������������� �(ხელმოწერა) � ������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� �(თარიღი) ნაწილი II გვერდი საგადასახადო ორგანოს აღნიშვნა დეკლარაციის წარდგენის შესახებ (ივსება საგადასახადო ორგანოს მიერ) დეკლარაცია წარდგენილია ფოსტით პირადად ელექტრონულად �(შესაბამისი უჯრა აღნიშნეთ � V� ნიშნით) მოცემული დეკლარაცია შედგენილია ფურცელზე თანდართული დამადასტურებელი დოკუმენტები ფურცელზე წარდგენის თარიღი რეგისტრაციის ნომერი საგადასახადო ორგანოს: ------------------------------------------------------------- ����������������������������������������������������������������������������� ��დასახელება ����������������������� �������������������� ���������������� (საგადასახადო ორგანოს თანამშრომლის სახელი, გვარი) (თანამდებობა) (ხელმოწერა) გადამხდელის პირადი ნომერი გვერდი ნაწილი III 1. მონაცემები გადასახადის გადამხდელის ოჯახის წევრების შესახებ (ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ გადასახადის გადამხდელი ავსებს საოჯახო დეკლარაციას) �№N ოჯახის წევრის, გვარი, სახელი პირადი ნომერი დაბადების წელი 1 2 3 4 2. ფიზიკური პირისა და მისი ოჯახის მიერ მიღებული შემოსავალი: � �არ აღემატება 40 000 ლარს შეადგენს 40 000-დან 100 000 ლარს � აღემატება 100 000 ლარს � �(შესაბამისი უჯრა აღნიშნეთ � V� ნიშნით) დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობას და სისრულეს ვადასტურებ: გადასახადის ����������������� გადამხდელის �(ხელმოწერა) (თარიღი) � გადამხდელის პირადი ნომერი გვერდი � ნაწილი IV მიწაზე ქონების გადასახადის გაანგარიშება ივსება საგადასახადო ორგანოს მიერ �№ ტერიტორიული ერთეულის დასახელება და მიწის ნაკვეთის მდებარეობა (მისამართი) სახეობა და აღწერილობა (კატეგორია, ხარისხი) ფართობი (ჰა; კვ.მ) დაბეგვრის ობიექტის ფართობი საგადასახადო შეღავათის გათვალისწინებით საგადასახადო შეღავათის საფუძველი გადასახადის განაკვეთი (ლარი) ქონების გადასახადი (ლარი) 1 2 3 4 5 6 7 8 ჯამ ი ჯამი ჯამი წარდგენილია მიწის ხარისხის, შეღავათის დამადასტურებელი დოკუმენტი � � შენიშვნა:
1.მე-3 სვეტში მიეთითება მიწის ნაკვეთის დანიშნულება (სასოფლო-სამეურნეო ან არასასოფლო-სამეურნეო), კატეგორია (სახნავი, მრავალწლიანი ნარგავებით დაკავებული, ბუნებრივი სათიბები, საძოვრები) და ხარისხი (კარგი, მწირი, გაკულტურებული).
2.მე-4 სვეტში მიეთითება მიწის ნაკვეთის ფართობი: ჰა - სასოფლო�სამეურნეო მიწის შემთხვევაში; კვ.მ - არასასოფლო�სამეურნეო მიწის შემთხვევაში.
3.თუ დეკლარაცია საოჯახოა, მასში აისახება ფიზიკური პირის ოჯახის წევრთა დასაბეგრი ქონების (მიწის) შესახებ მონაცემები, სხვა შემთხვევაში დეკლარაციაში აისახება მხოლოდ დეკლარანტი ფიზიკური პირის დასაბეგრი ქონების (მიწის) შესახებ მონაცემები.
4.დეკლარაცია საგადასახადო ორგანოს წარედგინება არა უგვიანეს კალენდარული წლის 1 მაისისა. დეკლარაციაში მონაცემები დასაბეგრი მიწის შესახებ აისახება მიმდინარე საგადასახადო წლის 1 აპრილის მდგომარეობით. დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობას და სისრულეს ვადასტურებ: გადასახადის ����������������� გადამხდელის ���������������������������������������������������������������������������������������������������������� �(ხელმოწერა) (თარიღი) � გადამხდელის პირადი ნომერი გვერდი ნაწილი V დასაბეგრ ქონებაზე (გარდა მიწისა) ქონების გადასახადის გაანგარიშება ივსება საგადასახადო �ორგანოს მიერ № ტერიტო - რიული ერთეული ქონების სახე და აღწერი - ლობა ქონების ღირებუ - ლება ქონების ღირებულება შეღავათის გათვალისწი - ნებით საგადასა - ხადო შეღავათის საფუძ - ველი საკუთრებაში (სარგებლო - ბაში, ფაქტობრივ მფლობელო - ბაში) არსებობის პერიოდი (თვე) გადასა - ხადის განაკვეთი (%) ქონების გადასახადი (ლარი) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 სულ �� შენიშვნა: მონაცემები დასაბეგრი ქონების, მათ შორის, ეკონომიკური საქმიანობისათვის გამოყენებული ქონების შესახებ, გარდა მიწისა, აისახება გასული საგადასახადო წლის მიხედვით. დეკლარაციაში მოცემული მონაცემების უტყუარობას და სისრულეს ვადასტურებ: გადასახადის ����������������� გადამხდელის ������������������������������������������������������������������������������������������������������������ �(ხელმოწერა) (თარიღი)

