1.საქართველოს პარლამენტის მიერ რატიფიცირებული და ძალაში შესული საერთაშორისო ხელშეკრულების (შემდგომში � ხელშეკრულების) შესაბამისად საგადასახადო შეღავათებით (მათ შორის, დღგ-ისაგან გათავისუფლება) სარგებლობის მიზნით, ხელშეკრულების შესაბამისად განსახორციელებელი პროგრამის/პროექტის დამფინანსებელი (დონორი) მხარის მიერ შემოსავლების სამსახურს წარედგინება პროგრამის/პროექტის განმახორციელებელი/მონაწილე პირების სია ნახევარწლიანი ინტერვალით (ყოველი წლის 1 ივლისსა და 31 დეკემბერს) ან ინფორმაციის ცვლილების შემთხვევაში, დაზუსტებული სია.
2.ამ მუხლის პირველ პუნქტში აღნიშნული პროგრამის/პროექტის განმახორციელებელი/მონაწილე პირი საგადასახადო შეღავათებით (მათ შორის, დღგ-ისაგან გათავისუფლება) სარგებლობის მიზნით, საგადასახადო ორგანოს მიმართავს განცხადებით ( №III-22 დანართი).
3.საგადასახადო ორგანო, შემოსავლების სამსახურთან შეთანხმების შემდეგ, განცხადების მიღებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში გასცემს ცნობას საგადასახადო შეღავათით სარგებლობის შესახებ (შემდგომში � ცნობა) დანართი №III-23 ფორმით და პირის მონაცემებს შეიტანს საგადასახადო შეღავათით მოსარგებლე პირთა ერთიან ელექტრონულ რეესტრში (შემდგომში � რეესტრი).
4.ხელშეკრულების შესაბამისად პროგრამით/პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობის ან/და კონტრაქტის ვადაზე ადრე შეწყვეტის შემთხვევაში, პროგრამის/პროექტის დამფინანსებელი (დონორი) მხარე ან საგადასახადო შეღავათით მოსარგებლე პირი ვალდებულია, აღნიშნულის შესახებ 2 სამუშაო დღის ვადაში აცნობოს შემოსავლების სამსახურს.
5.საგადასახადო შეღავათით მოსარგებლე პირის მიერ პროგრამის/პროექტის ფარგლებში საქონლის მიწოდებისას ან/და მომსახურების გაწევისას, ასევე ამ პირისათვის საქონლის მიწოდებისას ან/და მომსახურების გაწევისას სავალდებულოა საფ-ის გამოწერა, რომელშიც დღგ-ის თანხის აღმნიშვნელ სტრიქონზე მიეთითება � 0� (ნული).
6.პროგრამის/პროექტის ფარგლებში საქონლის/მომსახურების შეძენისას, საგადასახადო შეღავათით მოსარგებლე პირის მიერ ცნობა წარედგინება საქონლის მიმწოდებელს (გამყიდველს) ან/და მომსახურების გამწევს, რომელიც ვალდებულია, საფ-ის გამოწერამდე, გადაამოწმოს, დაფიქსირებულია თუ არა აღნიშნული პირი რეესტრში და თუ ფიქსირდება, საფ-ში დღგ-ის თანხის აღმნიშვნელ სტრიქონზე მიუთითოს � 0� (ნული).
7.პროგრამის/პროექტის ფარგლებში საქონლის/მომსახურების შეძენისას გადახდილი დღგ-ის დაბრუნების მიზნით, საგადასახადო შეღავათით მოსარგებლე პირის მიერ საგადასახადო ორგანოს წარედგინება განაცხადი №III-24 დანართის შესაბამისად, რომელსაც თან უნდა დაერთოს შეძენილ საქონელზე/მომსახურებაზე გამოწერილი საფ-ების პირველი ეგზემპლარები. დანართი №III-22 � -------------------------------------------- � (საგადასახადო ორგანოს დასახელება) �---------------------------------------------- (გადასახადის გადამხდელის დასახელება) �საიდენტიფიკაციო ნომერი � გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა დღგ-ისაგან გათავისუფლებაზე გაცნობებთ, რომ საქართველოს პარლამენტის მიერ რატიფიცირებული და ძალაში შესული ����������������������������������ხელშეკრულების �(საერთაშორისო ხელშეკრულების დასახელება) შესაბამისად ვართ ����������������������������������� პროგრამის/პროექტის �(პროგრამის/პროექტის დასახელება) განმახორციელებელი/მონაწილე პირი და აღნიშნული პროგრამის/პროექტის საქმიანობასთან დაკავშირებით ვსარგებლობთ საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 168-ე მუხლის მე-5 ნაწილით გათვალისწინებული შეღავათით (დღგ-ისგან გათავისუფლება). პროგრამის/პროექტის: ა) ფარგლებში გათვალისწინებული დაფინანსება ���� (მიეთითება თანხა ხელშეკრულებით განსაზღვრულ ვალუტაში); ბ) მოქმედების ვადაა 201.. წ. � ��� � ��-დან 201.. წ. � �� � � � -მდე. განმცხადებლის ხელმოწერა --------------------------------------- � �(თარიღი) დანართი III-23 � შემოსავლების სამსახური ���������������������������� (საგადასახადო ორგანოს დასახელება) ცნობა № საგადასახადო შეღავათით სარგებლობის შესახებ �ცნობა ეძლევა �������������������������������������������������� ���������������������������������� �(პირის დასახელება, საიდენტიფიკაციო ნომერი) მასზედ, რომ იგი წარმოადგენს ������������������������������������������� (პროექტის დასახელება) პროგრამის/პროექტის განმახორციელებელ/მონაწილე პირს და აღნიშნული ხელშეკრულების ���� მუხლის შესაბამისად, პროგრამის/პროექტის საქმიანობასთან დაკავშირებით სარგებლობს დღგ-ისგან გათავისუფლებით ჩათვლის უფლებით. პროექტის მოქმედების ვადაა 201.. წ. � ��� � � ��-დან 201.. წ. � �� � � � �� -მდე. � უფროსი/უფროსის მოადგილე����������������������������������������������������������� �(ხელისმოწერა) �თარიღი � �� � � � � �� 201.. წ. დანართი № II I -2 4 � ----------------------------------------- � (საგადასახადო ორგანოს დასახელება) � --- ------------------------------------------- (გადასახადის გადამხდელის დასახელება) � საიდენტიფიკაციო ნომერი გ ა ნ ა ც ხ ა დ ი გადახდილი დღგ-ის დაბრუნების თაობაზე საქართველოს საგადასახადო კოდექსის 168-ე მუხლის მე-5 ნაწილის თანახმად, გთხოვთ, დაგვიბრუნოთ პროგრამის/პროექტის ფარგლებში შეძენილ საქონელზე/მომსახურებაზე გადახდილი დღგ-ის თანხები შემდეგ საბანკო ანგარიშზე: ������������������������������ (ბანკის დასახელება და რეკვიზიტები) ����������������������������� �(ანგარიშის ნომერი) � დანართი: საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურების ������������������������������������������������������რაოდენობა � საგადასახადო ანგარიშ-ფაქტურები გვერდზე განმცხადებლის ხელმოწერა --------------------------------------- � � ������������������������������������������������������������������������� (თარიღი) თავი XVIII. დღგ-ის ჩათვლა

