1.შემოსავლების სამსახურსა და გადასახადის გადამხდელს შორის კომუნიკაცია (მათ შორის, დეკლარირება) შესაძლებელია განხორციელდეს ელექტრონული ფორმით, ონლაინ რეჟიმში, შემოსავლების სამსახურის ოფიციალური ვებგვერდის www.rs.ge (შემდეგში � სამსახურის ვებგვერდი) გამოყენებით.
2.სამსახურის ვებგვერდის მეშვეობით – პირის მიერ ელექტრონული ფორმით შედგენილი და წარდგენილი დოკუმენტი/წერილი არ საჭიროებს ხელმოწერას/კვალიფიციურ ელექტრონულ ხელმოწერას/კვალიფიციური ელექტრონული შტამპის დასმას. ამასთან, საგადასახადო/საბაჟო ორგანოს მიერ ელექტრონული ფორმით შექმნილი და გაგზავნილი დოკუმენტი/წერილი არ საჭიროებს უფლებამოსილი პირის ხელმოწერას. ამ პუნქტით გათვალისწინებულ დოკუმენტს/წერილს აქვს ისეთივე იურიდიული ძალა, როგორიც წერილობითი ფორმით წარდგენილ/გაგზავნილ, პირადი ხელმოწერითა და ბეჭდით დამოწმებულ დოკუმენტს/წერილს.
3.ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლა, გარდა ამ მუხლის 3 1 და 3 2 პუნქტებით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, ხორციელდება გადასახადის გადამხდელის მიერ ვიდეოზარით/დისტანციური იდენტიფიკაციის სერვისით მიმართვის ან №I-07 დანართის შესაბამისად წარდგენილი განცხადების საფუძველზე. ცალკეულ შემთხვევაში, საგადასახადო ორგანო უფლებამოსილია, ვიდეოზარით/დისტანციური იდენტიფიკაციის სერვისით მიმართვის ნაცვლად პირს მოსთხოვოს №I-07 დანართის შესაბამისი განცხადების წარდგენა.
4.ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლის შესახებ განცხადებაში უნდა აღინიშნოს: ა) გადასახადის გადამხდელის დასახელება/სახელი და გვარი, საიდენტიფიკაციო ნომერი; ბ) საგადასახადო ორგანოსთან საკონტაქტო მობილური ტელეფონის ნომერი (შემდეგში � საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი) და ელექტრონული ფოსტის მისამართი; გ) ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლის სასურველი თარიღი; დ) გადასახადის გადამხდელის/მისი წარმომადგენლის ხელმოწერა.
5.დეკლარაციის III ნაწილის მეორე სვეტში აისახება მოგების გადასახადით დაბეგვრის ობიექტი, რომელიც იბეგრება მოგების გადასახადის 15%-იანი განაკვეთით, შესაბამისი მოგების გადასახადით დასაბეგრი თანხა და მოგების გადასახადი, ხოლო მესამე სვეტში – მოგების გადასახადით დაბეგვრის ობიექტი, რომელიც იბეგრება მოგების გადასახადის 5%-იანი განაკვეთით, შესაბამისი მოგების გადასახადით დასაბეგრი თანხა და მოგების გადასახადი. ამასთან, ამავე ნაწილის:
6.ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციისას გამოსაყენებელი სახელწოდებისა და პაროლის დაკარგვის შემთხვევაში, გადასახადის გადამხდელი უფლებამოსილია ვიდეოზარის/წერილობითი განცხადების მეშვეობით მიმართოს საგადასახადო ორგანოს აღნიშნული სახელწოდების/პაროლის აღდგენის მიზნით.
7.საკონტაქტო ტელეფონის ნომრის და ელექტრონული ფოსტის მისამართის შეცვლის შემთხვევაში, გადასახადის გადამხდელი სამსახურის ვებგვერდზე (ავტორიზებული მომხმარებლის გვერდზე) მიუთითებს ტელეფონის ახალ საკონტაქტო ნომერსა და ელექტრონული ფოსტის მისამართს.
8.გადასახადის გადამხდელთან ელექტრონული ფორმით კომუნიკაცია წყდება მხოლოდ ამ ინსტრუქციის მე-7 მუხლის მე-5 პუნქტის საფუძველზე ამ გადასახადის გადამხდელისათვის ლიკვიდირებული/გარდაცვლილი გადამხდელის სტატუსის მინიჭების შემთხვევაში.
ცვლილების შედარება· წინა რედაქცია → მოქმედი
1. შემოსავლების სამსახურსა და გადასახადის გადამხდელს შორის კომუნიკაცია (მათ შორის, დეკლარირება) შესაძლებელია განხორციელდეს ელექტრონული ფორმით, ონლაინ რეჟიმში, შემოსავლების სამსახურის ოფიციალური ვებგვერდის www.rs.ge (შემდეგში � სამსახურის ვებგვერდი) გამოყენებით. 2. სამსახურის ვებგვერდის მეშვეობით �– პირის მიერ ელექტრონული ფორმით შედგენილი და წარდგენილი დოკუმენტი/წერილი,დოკუმენტი/წერილიასევეარსაგადასახადოსაჭიროებსხელმოწერას/კვალიფიციურ ელექტრონულ ხელმოწერას/კვალიფიციური ელექტრონული შტამპის დასმას. ამასთან, საგადასახადო/საბაჟო ორგანოს მიერ ელექტრონული ფორმით შექმნილი და გაგზავნილი დოკუმენტი/წერილი არ საჭიროებს უფლებამოსილი პირის ხელმოწერასხელმოწერას.დაამმასპუნქტითგათვალისწინებულ დოკუმენტს/წერილს აქვს ისეთივე იურიდიული ძალა, როგორიც წერილობითი ფორმით წარდგენილ/გაგზავნილ, პირადი ხელმოწერითა და ბეჭდით დამოწმებულ დოკუმენტს/წერილს. 3. ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლაგადასვლა,გარდა ამ მუხლის 3 1 და 3 2 პუნქტებით გათვალისწინებული შემთხვევებისა, ხორციელდება გადასახადის გადამხდელის მიერ ვიდეოზარითვიდეოზარით/დისტანციურიიდენტიფიკაციის სერვისით მიმართვის ან №I-07 დანართის შესაბამისად წარდგენილი წერილობითი განცხადების საფუძველზე. ცალკეულ შემთხვევაში, საგადასახადო ორგანო უფლებამოსილია, ვიდეოზარით/დისტანციური იდენტიფიკაციის სერვისით მიმართვის ნაცვლად პირს მოსთხოვოს №I-07 დანართის შესაბამისი განცხადების წარდგენა. 4. ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლის შესახებ განცხადებაში უნდა აღინიშნოს: ა) გადასახადის გადამხდელის დასახელება/სახელი და გვარი, საიდენტიფიკაციო ნომერი; ბ) საგადასახადო ორგანოსთან საკონტაქტო მობილური ტელეფონის ნომერი (შემდეგში � საკონტაქტო ტელეფონის ნომერი) და ელექტრონული ფოსტის მისამართი; გ) ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციაზე გადასვლის სასურველი თარიღი; დ) გადასახადის გადამხდელის/მისი წარმომადგენლის ხელმოწერა. 5. ელექტრონული ფორმითდეკლარაციისკომუნიკაციაზეIIIგადასვლისნაწილისშესახებმეორეგადასახადისსვეტშიგადამხდელისაისახებაგანცხადებისმოგებისმიღებიდანგადასახადით3დაბეგვრისსამუშაოობიექტი,დღისრომელიცვადაშიიბეგრებასაგადასახადომოგებისორგანოგადასახადისუზრუნველყოფს15%-იანიგადასახადისგანაკვეთით,გადამხდელისშესაბამისიგადაყვანასმოგებისკომუნიკაციისგადასახადითელექტრონულდასაბეგრიფორმაზეთანხა და მოკლემოგებისტექსტურიგადასახადი,შეტყობინებითხოლოაცნობებსმესამემასსვეტშიავტორიზაციის–შესახებ.მოგებისთუგადასახადითგანცხადებადაბეგვრისარობიექტი,შეესაბამებარომელიცდადგენილიბეგრებამოთხოვნებს,მოგებისსაგადასახადოგადასახადისორგანო5%-იანიგადასახადისგანაკვეთით,გადამხდელსშესაბამისიუგზავნისმოგებისწერილობითგადასახადითუარსდასაბეგრიგანცხადებისთანხადაკმაყოფილებაზე.დამოგების გადასახადი. ამასთან, ამავე ნაწილის: 6. ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციისას გამოსაყენებელი სახელწოდებისა და პაროლის დაკარგვის შემთხვევაში, გადასახადის გადამხდელი უფლებამოსილია ვიდეოზარის/წერილობითი განცხადების მეშვეობით მიმართოს საგადასახადო ორგანოს აღნიშნული სახელწოდების/პაროლის აღდგენის მიზნით. 7. საკონტაქტო ტელეფონის ნომრის და ელექტრონული ფოსტის მისამართის შეცვლის შემთხვევაში, გადასახადის გადამხდელი სამსახურის ვებგვერდზე (ავტორიზებული მომხმარებლის გვერდზე) მიუთითებს ტელეფონის ახალ საკონტაქტო ნომერსა და ელექტრონული ფოსტის მისამართს. 8. გადასახადის გადამხდელს უფლება აქვს ვიდეოზარით მიმართვის ან წერილობითი განცხადების წარდგენის საფუძველზე შეწყვიტოსგადამხდელთან ელექტრონული ფორმით კომუნიკაცია. დანართი № I-07 საგადასახადო ორგანოს დასახელება გადასახადის გადამხდელის დასახელება გადასახადის გადამხდელის საიდენტიფიკაციო ნომერი გადასახადის გადამხდელის მისამართი განცხადება ელექტრონული ფორმით კომუნიკაციის შესახებ � 20� �(რიცხვი)�� (თვე)��� (წელი) გთხოვთ, გადამიყვანოთ კომუნიკაციის ელექტრონულკომუნიკაციაფორმაზე���წყდება���������������� -დანმხოლოდ����������ამ����������ინსტრუქციისსაგადასახადო ორგანოსთანმე-7საკონტაქტო მობილურიმუხლისტელეფონის ნომერიამე-5-------------პუნქტისდა ელექტრონული ფოსტისსაფუძველზემისამართია� -------------------ამ.გადასახადის(ხელმოწერა)გადამხდელისათვისგადასახადის გადამხდელი:ლიკვიდირებული/გარდაცვლილი�����გადამხდელის20�სტატუსის(რიცხვი)��მინიჭების(თვე)��� (წელი)შემთხვევაში.
ამ მუხლის ისტორია· 12
ცვლილებები, რომლებიც ამ მუხლმა გაიარა
· გამოქვეყნდა 27 ნოე. 2023
· გამოქვეყნდა 22 ივნ. 2022
· გამოქვეყნდა 27 დეკ. 2019
გჭირდებათ დახმარება ამ კანონთან დაკავშირებით?
აღწერეთ თქვენი სიტუაცია — დაგეხმარებით შესაფერისი სპეციალისტის პოვნაში.