1.რეგისტრატორი დაუყოვნებლივ ამოწმებს განცხადების შესაბამისობას ამ ინსტრუქციის მოთხოვნებთან და იმ შემთხვევაში, თუ აღმოჩნდება, რომ განმცხადებელმა არ წარადგინა ამ ინსტრუქციის 57-ე მუხლის მე-2 პუნქტით ან/და მეორე კარით გათვალისწინებული საბუთი ან ინფორმაცია, ან დაინტერესებული პირის მიერ წარდგენილი დოკუმენტი შედგენილია არასახელმწიფო ენაზე, დაუყოვნებლივ იღებს გადაწყვეტილებას დამატებითი დოკუმენტის, ინფორმაციის ან დოკუმენტის სანოტარო წესით დამოწმებული თარგმანის წარმოდგენამდე განცხადების განხილვის ვადის დინების შეჩერების და დამატებითი დოკუმენტის ან ინფორმაციის წარმოსადგენად 3, ხოლო დაინტერესებული პირის მოთხოვნით 15 სამუშაო დღის ვადის განსაზღვრის შესახებ. მასში აღნიშნული უნდა იყოს ყველა ის დამატებითი დოკუმენტი ან ინფორმაცია, რომლის წარმოდგენის ვალდებულება დაეკისრა დაინტერესებულ პირს და მათი წარმოდგენის ვადა.
2.თუ კანონით განსაზღვრულია ვადა, რომლის განმავლობაშიც დაინტერესებული პირი ვალდებულია წარადგინოს რაიმე დოკუმენტი, ეს ვადა დაცულად ჩაითვლება დოკუმენტის არასახელმწიფო ენაზე წარდგენის დროსაც.
3.შესაბამისი საბუთის ან ინფორმაციის წარდგენისთანავე რეგისტრატორი იღებს გადაწყვეტილებას განცხადების განხილვის ვადის დინების განახლების შესახებ. დამატებითი დოკუმენტების წარდგენისას, განცხადების მიღებაზე უფლებამოსილი პირი რეგისტრირებულ განცხადებასა და საჯარო რეესტრის დოკუმენტაციაში აღნიშნავს დამატებით წარმოდგენილ დოკუმენტაციის ნუსხას, წარდგენის თარიღს და გასცემს განცხადების მიღების ბარათს აღნიშნული ინფორმაციის მითითებით.
4.თუ განმცხადებელი დადგენილ ვადაში არ წარადგენს შესაბამის დოკუმენტს ან ინფორმაციას, რეგისტრატორს გამოაქვს გადაწყვეტილება განცხადების განუხილველად დატოვების შესახებ. აღნიშნულ შემთხვევაში გადახდილი სარეგისტრაციო მომსახურების საფასური უკან დაბრუნებას არ ექვემდებარება, ხოლო უფლების რეგისტრაციის მიზნით წარდგენილი დოკუმენტაცია რჩება სარეგისტრაციო სამსახურში.

